Vuoden tavoitteet

Ei kommentteja:
Näin vuoden 2019 kunniaksi, ajattelin nyt muistella vähän menneen vuoden kohokohtia. Vuosi 2018 kohteli hyvin, ja oli täynnä uusia mielenkiintoisia asioita. Ensimmäisenä mieleenpainuvimpana hetkenä on tammikuu, kun aloitin kauan haaveilemani sosionomin opinnot Tampereen ammatti-korkeakoulussa. Koulun aloittaminen jännitti mua ihan kauheasti, uudet opinnot, luokkakaverit, opettajat ja kouluympäristö. Mun onnekseni kuitenkin avopuolisoni opiskelee samassa koulussa ja oli siellä opastamassa mua alkuun koulun käytännöissä. Mun luokkani on myös täynnä ihan huipputyyppejä ja opettajat myöskin. Oon tosi tyytyväinen siihen miten mun ensimmäinen vuoteni opiskeluiden parissa meni.

Yksi elämäni hienoimmista saavutuksista tapahtui myös vuonna 2018. Huhtikuussa Fitness classic tapahtumassa kisasin ensimmäisen kerran bikini fitneksessä. Kisaaminen oli ollut mun haaveeni jo pari vuotta, ja viimein kovan työn tuloksena pääsin toteuttamaan tämän haaveen. Tämä on ehdottomasti yksi vuoden kohokohdista, ja päivä jota en varmasti koskaan tule unohtamaan. Kisavalmennus, dieetti ja kisapäivä oli mulle opettavaisia aikoja, pääsin ennenkaikkea todistamaan itselleni, että unelmat on toteutettavissa ja mä pystyn vaikka mihin!

Vuosi 2018 oli myös rakkauden täyteinen, huhtikuussa avopuolisoni kosi minua ja nyt olemme olleet kihloissa 8kk. 

Kuvaaja: Jonna Helin

Uudet asiat jatkuivat läpi vuoden ja sain elämääni kaksi uutta ystävää, heistä en voisi olla kiitollisempi! Tampereelle muuttaessani kaipasin lisää ystäviä elämääni, kun suurinosa jäi vanhalle paikkakunnalle. Uudet ystävät olivat siis enemmän kuin tervetulleita.

Olen harvoin asettanut itselleni tavoitteita uudelle vuodelle, mutta nyt kuitenkin sen ajattelin tehdä. Tavoitteita ei ole paljon, mutta ne ovat riittävät yhdelle vuodelle. Tärkeimpänä tavoitteena on tehdä minulle merkityksellisiä ja tärkeitä asioita. Asioita jotka tekevät minut onnelliseksi.



Vuonna 2019

- Aion parantaa entisestään kurssi/tentti arvosanoja, ja panostaa opiskeluun vieläkin enemmän.

- Aion jatkaa treenaamista, ja saavuttaa taas ulkomuodon johon olen tyytyväinen.

- Aion viettää enemmän aikaa ystävien, ja minulle tärkeiden ihmisten kanssa.

- Aion säästää rahaa ja budjetoida kulujani entistä tarkemmin. 












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti