20 Kysymystä ja vastausta

Ei kommentteja:
Hei!♥

Ajattelin toteuttaa 20 kysymyksen ja vastauksen haasteen, joita on useissa blogeissa tullut vastaan. Näitä kysymyshaasteita löytyi parikin erilaista, mutta yritin napata sellaisia kysymyksiä, jotka kertoisivat parhaiten siitä millainen olen. Eli pidemmittä puheitta, tässä mun vastaukset kahteenkymmeneen kysymykseen:



Nimeni on…  Krista

Jotkut tosin kutsuvat minua…  Risto, Risu

Olen syntynyt… Marraskuussa 1995

Pienenä olin varma, että minusta tulee… Koirankouluttaja :D

Kolme parasta piirrettä minussa on… Huumorintaju, empaattisuus ja energisyys

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu… Tehdä hitokseen koulutehtäviä!

Suosikkikaupunkini on… Ehdottomasti Tampere! Ulkomailla en ole niin paljon reissanut, että suosikkia sieltä osaisin sanoa. 

Kuva: Jonna Helin

Suosikkibiisini tällä hetkellä on..  Tää on vaikee.. mutta ehkäpä Ariana Granden 7 rings ja Denzel Curryn CLOUT COBAIN.

Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on… Tähän on varmaan pakko sanoa pizzeria Napoli, ja siellä joku omavalinteinen pizza !

Suosikkijuomani on…  Oon koukussa pepsi maxiin! Vesi on myös hyvää.

Suosikkisarjani just nyt on… Oon juuri alkanut katsomaan rupaul's drag racea, ihan huikea.

Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on… Aivan ehdottomasti Maybellinen 24h superstay 
meikkivoide T: Ostin kolme putiloa alennusmyynneistä! :D

Suosikkisovellus puhelimessani on… Instagram tai facebook.

Mitä pakkaat mukaan matkalle?.. Vaatteita, vaatteita ja vielä lisää vaatteita.



Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?.. Laulan.. saatan jopa tanssahdellakin ! :D

Viimeisin sisustusostoksesi?.. Taulu jossa on yhteisiä kuvia minusta ja avopuolisosta.

Viimeisin Whatsapp-viesti?.. Viimeisin viesti oli kuva, joka on "cartoonmaisesti" muokattu selfie.

Paras tapa tuhlata 50 euroa?.. Ruokakauppa tai sokos.

Bravuurini keittiössä?.. Teen todella harvoin mitään spessua ruokaa, joten mun bravuuri on niinkin lame kuin pannukakku. 

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta?.. Ehdottomasti pepsi maxia ja Breyers proteiinijäätelö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti